سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
1

حوزه/ اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان جنوبی با اعلام حمایت و همدردی با ملت سرافراز و مقاوم یمن، خواستار توقف فوری حمله آل سعود و ارسال کمکهای انسان دوستانه به این کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، در این بیانیه آمده است: حمله آل سعود به مردم یمن تجاوزی آشکار به ملت و کشور مستقل است. ملتی که اراده کرده است که روی پای خود بایستد. ملتی که راه را شناخته و در پرتو آموزه‌های ناب اسلامی در برابر زیاده‌خواهان و عمال آنها به پا خاسته تا کشوری بسازد به خواست عمومی ملت. شکی نیست که مردم یمن می‌دانند به دنبال چه هستند، اما آل سعود که ادعای مسلمانی و خادمی حرمین شریفین را دارد، به دنبال چیست؟

حمله به یمن و کشتار مردم بی‌گناه این کشور بخصوص کهنسالان و زنان و کودکان و قرار گرفتن در کنار دژخیمان و نسل‌کشانی چون رژیم صهیونیستی اولین دستاورد این اقدام وحشیانه است. خاندانی که برخلاف ادعای مسلمان خواندن خود، سالیان طولانی است که با میلیاردها دلار سرمایه حاصل از نفت، بذر تفرقه را در اقصی نقاط جهان اسلام می‌پراکند در نقش حامی و مزدور سیاست‌های آمریکا، انگلیس و اسراییل و همه ظالمان عالم، وحدت و عزت مسلمانان و جوامع اسلامی را نشانه رفته است.

علماء و اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان جنوبی به آل سعود هشدار می‌دهند، که بداند این‌بار یمن وعده‌گاه نابودی کید شیاطین و مکر مکرکنندگان است. آتش شعله‌های برافروخته در یمن، بزودی دامن این خاندان نحس را خواهد گرفت. ملت و جوانان مومن و علاقمند و معتقد به "منهاج امیرالمومنین علیه‌السلام،" در یمن با اراده و قدرت برآمده از ایمان به مدد الهی و با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهد کرد. چرا که " پیروزی متعلق به ملتهاست."

ما اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان جنوبی همدردی و همراهی خود را با ملت سرافراز و مقاوم یمن، به ویژه نوجوانان و جوانان سلحشور دیار دلاوران، اعلام می‌دارد و همراه با دیگر اقشار مردم مسلمان ایران درتقدیم کمکهای انسان دوستانه به برادران وخواهران مسلمان خود شرکت فعال خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha