دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: یقین داریم که از میان ویرانه های یمن، نظامی با محوریت ولایت سر بر خواهد آورد و این کشور تبدیل به پایگاه مقاومت دیگری در منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون قزوین در حمله به مردم مظلوم یمن گفت: قیام مردم یمن به تأسی از انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوسته و این امر نشان دهنده تحقق آرمان های امام راحل(ره) در صدور انقلاب است.

وی افزود: مشاهده کشتار مظلومانه مردم یمن، دل همه انسان های آزادی خواه را به درد می آورد و این جنایات دغدغه اصلی همه کشورهای اسلامی است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: یقین داریم که از میان ویرانه های یمن، نظامی با محوریت ولایت سر بر خواهد آورد و این کشور تبدیل به پایگاه مقاومت دیگری در منطقه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: قیام مردم یمن زنجیره قیام و مقدمه بزرگی است که سایر کشورهای منطقه هم به آن پیوسته و عرصه را بر متجاوزین تنگ خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: همه انسان های آزادی خواه از هر قشر و گروهی باید به وظیفه خویش در قبال رهایی ملل مظلوم از زیر چنگ مستکبرین و ظالمین تلاش کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha