یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فیروزی قزوین

حوزه/ پیروزی های به دست آمده در مسائل منطقه ای نمودی از وعده های الهی در پیروزی اهل ایمان، حق و حزب الله بوده و خداوند همیشه حامی و پشتیبان مجاهدان فی سبیل الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام فیروزی در مراسم سوگواری شهادت امام هادی(ع) که از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، جمعی از مسئولین ادارات ، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه قزوین در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار شد، بیان کرد: بهترین زاد و توشه ای که انسان می تواند از زندگی در این دنیا با خود به جهان آخرت ببرد تقواست و ثمره زندگی انسان هم در این دنیا باید تقوا باشد.

وی افزود:کسانی که به خداوند و معاد عقیده دارند خداوند از آنها خشنود است و این افراد در انتقال از این جهان به جهان دیگر دچار خسران و ضرر نخواهند شد.

حجت الاسلام فیروزی ادامه داد: قلب انسان با یاد خداوند آرام می گیرد و اگر انسان در همه حال به یاد خداوند باشد در همه مسائل پیروز می شود.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اوضاع منطقه ای گفت: پیروزی های به دست آمده در مسائل منطقه ای نمودی از وعده های الهی در پیروزی اهل ایمان، حق و حزب الله است و خداوند همیشه حامی و پشتیبان مجاهدان فی سبیل الله است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha