یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 348618
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
مهدویت

حوزه/ مراسم اختتامیه دومین همایش مهدویت با موضوع "اصول و مبانی توسعه اخلاق انتظار در جامعه دینی" در قزوین برگزار می شود.

خانم مهتاب چیت سازان مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین با اعلام این خبر بیان کرد: فراخوان مقاله نویسی دومین همایش مهدویت با موضوع " اصول و مبانی توسعه اخلاق انتظار در جامعه دینی" در محورهای  اخلاق زمینه ساز، سبک زندگی زمینه ساز و مهدویت و باورها در زمستان 93 انتشار یافته بود و مطابق زمان بندی اعلام شده اختتامیه این همایش در اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

وی افزود: اختتامیه این همایش روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح در سالن همایش استانداری قزوین با سخنرانی حجت الاسلام کفیل، مدیر مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار خواهد شد.

خانم چیت ساز اظهار کرد: از بین مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش ، از 1 اثر به عنوان مقاله برتر و 5 اثر به عنوان مقالات شایسته تقدیر، تجلیل خواهد شد.

مدیر مدرسه حوزه علمیه کوثر قزوین عنوان کرد: دومین همایش مقاله نویسی مهدویت زیر نظر شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با همکاری مدرسه علمیه کوثر قزوین، واحد پژوهش و کانون مهدویت سلاله نبوت و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha