یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی رمضانی - قزوین

حوزه/ مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با بیان اینکه در برخی مساجد نیاز به حرکت و پویایی هستیم، از فعالیت و به کارگیری طلاب خوش ذوق در مساجد به عنوان حلقه ارتباط بین مسجد و جوانان نام برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بیان کرد: فعالیت های خوبی در کانون های مساجد صورت می‌گیرد، اما در برخی از مساجد نیاز به حرکت و پویایی هستیم تا در خصوص جوانانی که با هزار امید به مسجد آمده و با یک رفتار بد از مسجد خارج می شود، اندیشه ای شود.

وی افزود: با استفاده از طلبه‌های خوش ذوق در کنار ائمه جماعات و برگزاری دوره های آموزشی می توان از آنها به عنوان حلقه اتصال جوانان و مردم در مساجد استفاده کرد و از طریق آن هم به تربیت ائمه جماعات پرداخته می شود و هم جایگاه ائمه جماعات در مساجد حفظ می شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تأکید کرد: باید جلوی برخی بداخلاقی ها را در مساجد گرفت و باید کاری کنیم تا جوانان به جای گیم نت ها و کافی نت ها جذب مساجد شوند.

وی با اشاره به برنامه کانون های مساجد افزود: ما برنامه های مختلفی برای کانون ها داریم که یک نوع برنامه را خود تدوین کرده و به آنها ارائه می دهیم تا آن را اجرایی کنند، برنامه‌ای نیز به صورت تفاهم نامه بین کانون و دبیرخانه است و برنامه دیگر از سوی ستاد عالی کانون های مساجد ابلاغ می شود که برنامه به‌صورت تفاهم نامه بین ستاد و دبیرخانه چشم انداز سال را مشخص می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha