دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابوتراب موسوی آبیک

امام جمعه آبیک با اعلام این که آمار طلاق در شهرستان آبیک از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: موضوع طلاق در شهرستان آبیک به معضل بزرگی تبدیل شده و از هر 3 ازدواج یکی منجر به طلاق می شود.

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: مهمترین وظیفه دولت خدمت به ملت است؛ امروز جامعه با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است و جوانان با مشکلات متعددی مواجه هستند؛ دولتمردان باید وعده ها را به عمل تبدیل نمایند؛ آنها وقتی حرف از ملت به میان می آورند در عمل نیز به فکر حل مشکلات آنها باشند.

وی بیان کرد: آمار طلاق در کشور بالاست و از هر 4 ازدواج در کشور یکی منجر به طلاق می شود؛ موضوع طلاق در شهرستان آبیک به معضل بزرگی تبدیل شده و از هر 3 ازدواج یکی منجر به طلاق می شود؛ خانواده ها نیز باید هوشیار باشند و پس از ایجاد یک تفاهم، عشق و علاقه معنوی بین فرزندانشان آنها را به ازدواج یکدیگر در بیاورند.

امام جمعه آبیک تأکید کرد: ترویج معنویات حلقه گم شده کشور است و مسئولان باید عمیقاً در پی ترویج مذهب و مکتب اسلام باشند، چراکه انقلاب ما یک انقلاب دینی است و اگر دین به صورت کامل و درست اجرا شود دنیای انسانها نیز آباد خواهد شد.

این فعال فرهنگی بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال "همدلی و هم زبانی ملت و دولت" نامگذاری کرده اند؛ در این شعار دولت کارگزار ملت و ملت کارفرمای دولت معرفی شده است؛ بنابراین باید بین کارگزار و کارفرما هماهنگی، وحدت، همدلی و همزبانی کامل برقرار گردد تا کشور به سمت پیشرفت و توسعه روز افزون حرکت نماید.

وی تصریح کرد: زبان تابع دل است و همدل شدن از همزبان شدن بهتر است و اگر دلها و زبانها با یکدیگر گره بخورد، نفاق از ملت فاصله می گیرد و وحدتی ایجاد می شود که هیچ قدرتی نمی تواند بین آن فاصله ای ایجاد کند و کشور هم توسعه پیدا می کند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در نظام اسلامی، دولت ها باید در پی خدمت صادقانه و تحقق آرمانها و اهداف بلند امام خمینی (ره) و ملت بزرگ ایران باشد؛ دولت ها باید مراقب باشند و به پشتیبانی ملت در مسیری حرکت کنندکه به دشمنان ملت باج ندهند؛ آقایی و عزت ملت نباید زیر سؤال برود؛ ملت ما همواره باید الگوی دیگران باشد و این ملت نباید احساس ذلت کند و ما همه اینها را تنها از راه منطق می خواهیم و برای دستیابی کامل آن تلاش می‌کنیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha