پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضا کاظم لو خواهران قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین از برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی با ادیان و فرقه های نوظهور با عنوان" فیض نور" خبر داد.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین با اعلام این خبر گفت : دوره تربیت مربی "فیض نور" عنوان دوره ای است که با هدف آشنایی طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران با ادیان و فرقه های نوظهور جهت پاسخ گویی به شبهات مطرح در جامعه برگزار می شود.

وی افزود: این دوره در سه سطح علمی مقدماتی، متوسطه و پیشرفته و در شش رشته شامل مسیحیت، زرتشت، تصوف، عرفان های نوظهورو فرقه های ضاله وهابیت و بهائیت برگزار می گردد و شرکت کنندگان چنانچه تمایل داشته باشند و امتیازات لازم را در دوره های گذشته کسب کرده باشند به دوره پیشرفته راه یافته و بعد از پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز دوره، از طرف مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، گواهی اتمام دوره به آنان اعطا خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد: این دوره با حضور بیش از 200 نفر از طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران قزوین، طی دو روز کارگاه آموزشی در روزهای پنج شنبه و جمعه 27 و 28 فروردین ماه با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم، در مدرسه علمیه کوثر قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha