یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نعمت اللهی قزوین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه حضرت زهرا (س) ولیة الله و مصداق انسان کامل است زنان و مردان جامعه را به الگوبرداری از ایشان توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی یک شنبه شب در جشن میلاد کوثر، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که حضرت زهرا (س) دارای مقام فوق العاده ای است که کشف و درک آن کار سختی است، ابراز داشت: حضرت مصداق انسان کامل است که در زمان و مکان جاری و ساری است و اگر کسی بتواند جایگاه ایشان حضرت را درک کند، زندگی اش متحول خواهد شد..

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: توصیفاتی که پیامبراکرم(ص) از شخصیت حضرت زهرا(س) ارائه داده، بر اساس رابطه پدری و فرزندی نبوده و نبی مکرم اسلام(ص) فرموده که «من از حضرت زهرا (س) بوی بهشت استشمام می کنم» ادعای کوچکی نیست، چرا که ایشان در مورد هیچ شخصی چنین فرمایشی نداشته است.

حجت الاسلام نعمت اللهی  با اشاره به بخشی هایی از حدیث کساء گفت: در حدیث شریف کساء وقتی از افراد مورد نظر سئوال می شود همه این افراد با محوریت حضرت زهرا (س) معرفی می شوند که این امر نشان از شخصیت والای ایشان است.

وی افزود: شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان انسان کامل یک الگو است و در این مورد بحث زن و مرد مطرح نیست و هم مردان و هم زنان می توانند از ایشان الگو برداری کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha