شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی قزوینی

حوزه/ رئیس شبکه ولایت گفت: تلاش شده تا مطالب این شبکه مستند و مستدل و به دور از هر گونه جسارت به مذاهب و ادیان ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی ظهر امروز در دیدار اعضای شبکه جهانی ولایت با آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: شبکه جهانی ولایت اولین شبکه ماهواره‌ای برخاسته از حوزه علمیه قم و زیر نظر آیت الله العظمی مکارم شیرازی است که به دو زبان فارسی و عربی پخش می شود.

وی افزود: زبان فارسی در پنج قاره آمریکا و اروپا و آسیا و استرالیا و آسیای میانه پخش می شود و عربی در آسیا و بخشی از آفریقا پخش می شود.

رئیس شبکه ولایت بیان داشت: از 1800 شبکه ماهواره ای در خاورمیانه 300شبکه مخصوص وهابیت است که شبانه روزی علیه شیعیان برنامه پخش می کنند و کارشناسان داخلی و خارجی اتفاق نظر دارند که تنها شبکه ای که پاسخگوی این شبهات است شبکه ولایت است و تلاش شده است که مطالب این شبکه مستند و مستدل و به دور از هر گونه جسارت به مذاهب و ادیان باشد.

وی ادامه داد: با اینکه شبکه های وهابی با حمایت عربستان در خاورمیانه شکل گرفته است که فارسی زبان هم هستند نتوانستند ما را متهم به این مساله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی قزوینی بیان داشت: شورای عالی منحصر به فرد این شبکه، آن را از شبکه های دیگر متمایز کرده است؛ این شورای عالی که با حضور آیت الله حسینی  بوشهری، حجج الاسلام والمسلمین اعرافی، نجم الدین طبسی، مبلغی و... تشکیل می شود، هر دو هفته یک بار  در خدمت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تشکیل می شود.

وی ادامه داد: ویژگی دوم این شبکه برخورداری از گروه های علمی توانمند است که از آن جمله می توان به گروه قرآن، مهدویت، تاریخ، پاسخگویی به شبهات، خانواده و... اشاره کرد.

رئیس شبکه جهانی ولایت گفت: امسال در روز عید غدیر خم پیامک هایی داشتیم که فردی تماس گرفت که گفت من در قوم خود شیعه شدم و شب غدیر کل قبیله من که 500نفر هستند به مذهب تشیع مشرف شدند.

وی یادآورشد: در لندن بیان می کردیم که می گفتند 19 سال مبلغ بهاییت بودیم و از ما می خواستند که راهی برای توبه آنها نشان دهیم؛ اولین شبکه پربیننده در کشورهایی مثل عراق و سوریه و مصر و... شبکه ولایت است که بسیاری از بینندگان این شبکه، اعتدال گرایی و علم گرایی این شبکه را به عنوان دلیل اصلی بازدید این شبکه عنوان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha