سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی

حوزه/ طبق آخرین آمار تا کنون فقط در عربستان سعودی نزدیک به 3 هزار رساله دکتری در رد شیعه نگارش شده است و این رساله ها در شبکه های گسترده وهابیون در حال اطلاع رسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه وهابیون شبکه اطلاع رسانی بسیار قوی در مقابله و رد شیعه راه اندازی کرده اند، اظهار داشت: جامعه شیعه موظف است در مقابله با وهابیت سیستم اطلاع رسانی خود را بیش از پیش فعال کرده تا بتوانیم حقانیت شیعه را به جهانیان اثبات کنیم.

*جنگ نرم تمام عیار با دشمنان اسلام

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) ادامه داد: ما امروز در حال جنگ نرم تمام عیار با دشمنان اسلام که وهابیت شعبه ای کوچکی از این دشمنان است می باشیم و بهترین راه مقابله با این دشمنان اطلاع رسانی و بصیرت افزایی است که باید در این عرصه با تمام قوا عمل کنیم.

*شبکه ولایت با بیش از 50 میلیون بیننده در پنج قاره

مدیر شبکه جهانی ولایت در مورد فعالیت های این شبکه تصریح کرد: خوشبختانه امروز به گفته مسئولان صدا و سیما شبکه جهانی ولایت حداقل 50 میلیون بیننده در پنج قاره جهان دارد که البته ما در تلاش هستیم که تعداد این بیننده ها را افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی با اشاره به اینکه در حال حاضر شبکه جهانی ولایت تنها شبکه جهانی شیعه در مقابله با سیل گسترده شبکه های وهابی می باشد، گفت: در برنامه های زنده شبکه خیلی از برادران اهل سنت با ما تماس می گیرند  و می گویند اگر شبکه ولایت نبود ما هم الان در کنار داعش در عراق و سوریه می جنگیدیم، اما اطلاع رسانی شبکه ولایت باعث شده ما با نیات خبیث وهابیت و داعش آشنا شویم.

*نوآوری های بخش حوزوی

وی در مورد بخش حوزوی نمایشگاه نیز گفت: خوشبختانه در تمام غرفه ها شاهد نو آوری های زیادی بودیم و نیز در بحث ارائه فعالیت ها نیز غرفه داران محترم عملکرد بسیار خوبی دارند، اگر این فعالیت ها در در فضای مجازی نیز در اختیار عموم قرار گیرد مطمئناً تأثیر به سزایی خواهد داشت.

*ضرورت اطلاع رسانی در راستای اثبات حقانیت شیعه

مدیر شبکه جهانی ولایت تأکید کرد: متأسفانه امروز وهابیت با یک سیستم اطلاع رسانی قوی و با تمام قوا در مقابل شیعه در حال فعالیت است و طبق آخرین آمار تاکنون فقط در عربستان سعودی نزدیک به سه هزار رساله دکترا در رد شیعه نگارش شده است و این رساله ها در شبکه های گسترده وهابیون در حال اطلاع رسانی است، ما باید در جهت اثبات حقانیت شیعه با آن ها مقابله کنیم و همانطور که گفتم بهترین راه مقابله با آن ها ایجاد سیستم اطلاع رسانی قدرتمند می باشد.

*تقدیر از فعالیت های خبرگزاری حوزه

وی در پایان در مورد خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه تصریح کرد: من به شخصه روزانه سایت خبرگزاری حوزه را چک می کنم و باید بگویم انصافاً این مجموعه کاملاً بی طرفانه فقط به اطلاع رسانی می پردازد و در این امر نیز تا کنون موفق شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha