یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مرتضوی  نمازی

حوزه/ در شرایط کنونی به قشر ضعیف جامعه فشار اقتصادی زیادی وارد می شود و مسئولان می بایست راه حل مناسبی برای رفع این مشکلات بیابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، آیت الله مرتضوی، از علمای خراسان، امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نمازی، مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، به اهمیت توجه به وضع اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی به قشر ضعیف جامعه فشار اقتصادی زیادی وارد می شود و مسئولان می بایست راه حل مناسبی برای رفع این مشکلات بیابند.

استاد حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه نابودی اسلام ناب هدف اصلی دنیای استکبار است، بر وحدت شیعه و سنی تاکید کرد.

*مسجد؛ پایگاه مردم و روحانیت

آیت الله رضازاده، یکی دیگر از علمای خراسان نیز در دیدار جداگانه ای با مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، با اشاره به اهمیت مسجد و توجه به این پایگاه مردمی، خاطر نشان کرد: مسجد به عنوان خانه خدا باید به روی همه باز باشد و روحانیت نیز با علم و عمل خود کار کند.

*ضرورت حفظ استقلال حوزه

حجت الاسلام والمسلمین نمازی نیز در سخنانی گفت: مشاور روحانیت به عنوان پیام رسان حوزه در هر استان، نظرات حوزه و علما را به مدیران اجرایی کشور انتقال می دهد.

وی با بیان اینکه باید استقلال حوزه علمیه حفظ شود، ولی از حمایت های دولت نیز بهره ببرد، ابراز کرد: شخص وزیر کشور با نگاهی اعتقادی به مسائل کشور نگاه می کند و سعی در ارتباط هر چه بیشتر با حوزه علیمه دارد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha