شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
12

حوزه/ نیروهای نظام پس از اتمام راهپیمایی با تعداد زیادی خودرو و زره پوش به منطقه الدراز وارد شده و راهی مسجد امام صادق(ع) شدند و این مسجد را محاصره کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از عناصر امنیتی وابسته به نظام آل خلیفه ظهر روز جمعه مسجد امام صادق الدراز را محاصره کرده و بلندگوها و پلاکاردهای سیاسی این مسجد را مصادره کردند که اخیرا جزئیاتی از این تجاوز آشکار ماموران آل خلیفه آشکار شده است.

شاهدان عینی ماجرا می گویند: عناصر امنیتی نظام با حمله به منطقه الدراز واقع در غرب منامه مسجد امام صادق علیه السلام را محاصره کرده و سیستم صوتی و بلندگوها و پلاکاردهای سیاسی و همچنین پرچم های بحرین موجود در این مسجد را مصادره کردند.

اکنون به مدت چند هفته است که پس از نماز جمعه تظاهرات پرشور مردمی از این مسجد که بزرگ ترین مسجد شیعی بحرین است آغاز می شود.

طبق گفته شاهدان، نیروهای نظام پس از اتمام راهپیمایی با تعداد زیادی خودرو و زره پوش به منطقه الدراز وارد شده و راهی مسجد امام صادق(ع) شدند و این مسجد را محاصره کردند.

مزدوران نظام در این حمله تمام وسایل مربوط به راهپیمایی هفتگی را مصادره کردند و در خیابان منتهی به مسجد یک ایستگاه بازرسی قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha