پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 349572
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
منصوری - یزد

حوزه / رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی کشور با اشاره به اینکه تاکنون 4هزار و 637 شهید روحانی شناسایی شده اند،گفت: این تعداد شهید روحانی بیانگر نقش و اهمیت روحانیت در دفاع مقدس دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام منصوری، رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی کشور ، در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان یزد که در  محل این حوزه برگزار شد، خواستار تعامل و تبادل افکار و اسناد، مدارک در خصوص تعداد شهدای طلبه استان یزد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا آمار دقیق شهدای روحانی را استخراج نماییم و در این زمینه باید همکاری های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام منصوری، در ادامه با اشاره به اینکه 4هزار و 637 شهید طلبه تاکنون در این زمینه در کل کشور شناسایی شده اند گفت: شهدا به خصوص شهدای طلبه تاکنون مظلوم واقع شده اند.

وی، همچنین از مسئولین استان یزد به‌خاطر اینکه برای اولین‌بار در کشور، در حوزه علمیه استان یزد استودیویی با تجهیزات کامل به‌منظور گرفتن مصاحبه از خانواده شهدای طلبه استان یزد ساخته شده، قدردانی کرد.

گفتنی است: در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد هم با ارائه گزارشی از وضعیت شهدای روحانی این استان، گفت: بر اساس اسناد موجود، تعداد شهدای روحانی این استان  140 نفر می‌باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha