چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری

حوزه/ رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی از شناسایی 2 هزار و 776 شهید روحانی در هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، امروز در دیدار  اعضای ستاد کنگره شهدای روحانی کشور با حضرت آیت الله نوری همدانی به گزارشی از فعالیت کنگره شهدای روحانیت در کشور پرداخت و گفت: روحانیت نقش بسیار سازنده ای در طول دفاع مقدس ایفا کردند و در این عرصه توانست 2 هزارو 776 شهید به نظام و انقلاب و جامعه اسلامی تقدیم کند.

رئیس کنگره شهدای روحانیت ادامه داد: نهاد روحانیت آماده جان فشانی می باشد و لحظه ای از وظیفه خود در قبال نظام و انقلاب عقب نشینی نکرده است.

وی افزود: بعد از شکل گیری شهدای روحانی در کشور که سیزده سال از تشکیل آن می گذرد کنگره های مختلفی در بخش، شهر و استان برگزار شده است، آمار شهدای روحانیت به دو برابر افزایش یافته است و این در حالی است که  در استان  های کرمانشاه، قم، کرمان و تهران هنوز کنگره شهدا برگزار نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان این که هفت امام جمعه شهید در میان شهدای روحانیت داریم، افزود: کنگره شهدای روحانی فعالیت هایی در شناسایی شهدای روحانی بین الملل نیز در انقلاب انجام داده است که با بررسی صورت گرفته توانسته500 شهید روحانی و غیر روحانی از کشور های مختلف مانند  فرانسه، آمریکا عراق، افغانستان را شناسایی کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha