پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌‌الاسلام توکل

حوزه/ آل سعود نوکر و دست نشانده آمریکا و انگلیس و تابع اربابانش بوده و اختیاری از خود ندارد و با اخذ دستور از اربابان خود، علیه مردم مظلوم یمن دست به حمله نظامی زده است.

حجت الاسلام والمسلمین توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به جنگ افروزی آل سعود درمنطقه و حملات ناجوانمردانه ی آنها به مردم مظلوم یمن، اظهارداشت: در روایتی نبوی آمده است"الملك يبقي مع الكفر ولا يبقي مع الظلم" یعنی حکومت امکان دارد بر پایه کفر باقی بماند، اما بر پایه ظلم دوامی ندارند.

وی با اشاره به این که آل سعود وهابی از زمانی که روی کار آمد به قتل و غارت و تجاوز پرداخت، ابراز داشت: این رژیم دست نشانده انگلیس است و استعمارگر پیر بنای نابودی مسلمین را دارد و تفرقه افکنی را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

استاد اخلاق حوزه با بیان این که آل سعود نوکر و دست نشانده آمریکا و انگلیس است، ولذا تابع اربابان خود بوده و اختیاری از خود ندارد، گفت: پس از وقوع انقلاب شیعی در ایران و نفوذ فرهنگی و اندیشه ای آن در دنیا، آل سعود از گسترش حکومت شیعی درسطح منطقه و دنیا ترسید، چراکه دریافت هر جای دنیا مردم علیه ظلم و سلطه قیام کنند، ایران را الگوی خود قرارمی دهند، لذا بنای دشمنی با ایران را گذاشت.

وی تصریح کرد: ازآنجایی که تصورایجاد حکومت مقتدر شیعه در یمن که از انقلاب اسلامی ایران تأسی گرفته، برای آل سعود دلهره آور است، لذا با هماهنگی و اخذ دستور از اربابان خود، علیه مردم مظلوم یمن دست به حمله نظامی زدند که البته این حملات هم برای آن ها بی نتیجه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین توکل در پایان با آرزوی نصرت الهی برای مردم، انصارالله و حوثی های یمن، گفت: حوثی ها افرادی ورزیده و مرد میدان نبرد هستند، برخلاف نیروهای آل سعود که جز تن پروری و عیاشی تا به حال کار دیگری نکرده اند، لذا اگر یمن به فضل خدا از مشکلات درونی راحت شود، آل سعود را به نابودی خواهد کشاند.

انتهای پیام 34/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha