پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره به حرکت کشتی «نجات» به سوی یمن، ابراز داشت: کشتی حاوی محموله های انسان دوستانه از سوی جمهوری اسلامی عازم یمن شده است اما این احتمال ضعیف است که سازمان صلیب سرخ جهانی کمک کند تا به مردم یمن برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین معزی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای جمعیت هلال احمر کشور با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، اظهار داشت: در هفته هلال احمر هستیم و اعضای این نهاد، خدمت گزار مسلمین و بشریت در ایران و خارج از کشور به خصوص در زمان جنگ و حوادث غیرمترقبه می باشند.

وی با بیان اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی در خدمت گزاری و کمک به مظلومان پیشتاز بوده است، تصریح کرد: امروز یمن تحت ظلم آل سعود قرار گرفته است و مردم مظلوم این کشور زندگی و خانه های خود را از دست داده اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با انتقاد شدید از سازمان های جهانی، ابراز داشت: متاسفانه صلیب سرخ جهانی و هلال احمر و کشورهای اسلامی به داد مردم یمن نمی رسند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی تصریح کرد: امروز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برای کمک به مردم مظلوم یمن پیشتاز شده است.

وی با انتقاد شدید از محاصره هوایی، دریایی و زمینی یمن، ابراز داشت: هلال احمر جمهوری اسلامی چند مرتبه از طریق هواپیما کمک هایی را برای مردم یمن ارسال کرد که هربار راه های ورود را بستند و بمباران کردند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره به حرکت کشتی «نجات» به سوی یمن، ابراز داشت: کشتی حاوی محموله های انسان دوستانه از سوی جمهوری اسلامی عازم یمن شده است اما این احتمال ضعیف است که سازمان صلیب سرخ جهانی کمک کند تا به مردم یمن برسد.          

حجت الاسلام والمسلمین معزی در پایان با انتقاد شدید از کشورهای اسلامی، گفت: این کشورها متاسفانه کمک نمی کنند و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  تنها کشوری است که به مسلمانان و غیرمسلمانان خدمت می کند.

انتهای پیام/313/33          

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha