سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام معزی

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: یکی از وظایف طلبه در جامعه کنونی شناخت عمیق، یقین و باور به ارزش های دینی و اسلامی در ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر امروز در جمع مبلغین و طلاب مدارس علمیه بندرعباس در مدرسه علمیه النبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از وظایف طلبه در جامعه کنونی شناخت عمیق، یقین و باور به دین ارزش های دینی و اسلامی در ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: طلبه باید به سمتی حرکت که متقی شود و مصادیق آن اخلاق اجتماعی، ممارست بر نماز شب و عبادت است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ادامه داد: مبلغ باید عالم باشد و با علم خود در جامعه روشنایی بخش شود این تمرین در یادگیری او را به درجات بالا می رساند و الا به درد دین نخواهد خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با بیان اینکه «علم» عاملی اصلی باعث گسترش اندیشه و فکر امام راحل (ره) در جامعه بود، افزود: در مراتب علمی امام (ره) و دعوت جوانان به تحصیل بویژه طلاب جوان در بیانات و توصیه های ایشان فراوان دیده می شود.

وی افزود: اخلاص در عمل از دیگر عوامل تحول و اثرگذار حضرت امام (ره) در جامعه است و چه در قبل از پیروزی انقلاب و بعد از آن با مردم رفتار ویژه ای داشت.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر توصیه کرد: برای خدا به پا خیزید و حرکت کنید و یک کار خیر برای خدا کنید هزار برابر آن را بگیرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha