پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن حیدری خوزستان

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز از تشکیل کمیته های ویژه برای تشییع شهدای گمنام در حوزه علمیه الغدیر خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، موسس مدرسه علمیه الغدیر ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز،  با اشاره به موافقت فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر دفن پیکر پاک دو شهید گمنام در این مدرسه علمیه اظهار داشت: شهدا جایگاهی والا نزد خداوند متعال دارند که قرار گرفتن در این مسیر می تواند ضامن سعادت انسان در دنیا و آخرت شود.

وی با بیان این که طبق وعده های داده شده، در ۲۵ شوال آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در مدرسه علمیه الغدیر صورت خواهد گرفت، گفت: این مراسم همزمان به سالروز شهادت امام جعفر(ع) صورت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری با اشاره به ورود پیکر ۲۷۰ شهید به خاک میهن اسلامی در روزهای گذشته، اظهار داشت: از مدت ها پیش حوزه علمیه الغدیر در صدد میزبانی پیکر های شهدا بود، که بحمدالله این امر با حضور سردار باقر زاده قطعی شد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که تشییع پیکرهای شهدا استمرار تکریم آنهایی است که باعث ایستادگی عزتمندانه مردم ایران در مقابل دنیا هستند، گفت: پیروی از خط سرخ کربلا و شهدا دلیل پویایی شیعه است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری شهدا را باعث ایستادگی و عزت ملت ایران دانست و افزود: جامعه ای که برای شهید و شهادت ارزش قائل است، هرگز به فکر عقب نشینی نخواهد افتاد.

وی اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا برشمرد و افزود: پیشرفت های ایران در عرصه های گوناگون حاصل فداکاری نسلی است که در هشت سال دفاع مقدس از خون خود گذشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha