پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
حجت‌الاسلام سعید روحانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم، گفت: با توجه به این که مرحله اول و دوم طرح علمی تخصصی سراج به اتمام رسیده و وارد مرحله سوم شده ایم، بر اساس بازخوردگیری ها و رصد های انجام شده، بیش از ۷۰ درصد اهداف این دوره محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سعید روحانی در خصوص ارزیابی دوره علمی تخصصی سراج که ویژه مدیران و مسئولان کانون های تخصصی و مساجد دانشگاهی در قم در حال برگزاری است، اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان، این دوره در سه مرحله سه نیم و روزه برگزار می شود، با این حال هرچه رو به جلو می رویم برنامه ها به شکل بهتری اجرا می شود.

وی بیان داشت: اگر مدیران کانون های حاضر در دوره، از قبل توسط دبیرخانه های استانی خودشان بیشتر توجیه می شدند و سطح افراد شرکت کننده هم به هم نزدیک تر بود، قطعا برنامه های ما در کیفیت و سطح بالاتری برگزار می شد.

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات موجود، افراد شرکت کننده رضایت 80 درصدی دارند و پیش بینی می کنیم بیش از 70 درصد اهدف این طرح تخصصی محقق شود.

وی عنوان داشت: ضعف های موجود معذوراتی بود که نمی توانستیم برای مرتفع کردن آن ها کاری انجام دهیم، به عنوان مثال در مورد فشردگی کلاس ها یا زمان برگزاری آن ها ما دخیل نبودیم و ستاد عالی کانون های مساجد تصمیم گیرنده بود، البته برنامه ریزی های ستاد هم بر اساس سنجش و معیارهای مشخصی صورت گرفته است.

حجت الاسلام روحانی گفت: الحمدلله سطح رضایت مندی مدیران شرکت کننده قابل قبول و خوب است، ارتباط شرکت کنندگان با اساتید، حلقه زدن دور استاد و ادامه بحث بعد از پایان همایش ها و کلاس ها نشان دهنده این است که ما به هدفمان نزدیک تر شدیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ابراز داشت: هدف این دوره توانمندسازی مدیران کانون های تخصصی بود، این کار نسبت به کانون های عادی کار سخت تری ست، به این دلیل که مدیران و مسئولان این کانون ها خودشان تا حدودی در زمینه های مختلف فرهنگی تخصص دارند، اما با این حال با به کار گیری اساتید برجسته و تراز اول کشور سعی کردیم پاسخ گوی نیاز های آن ها باشیم.

وی تاکید کرد: ما انتظار داریم افرادی که در این دوره علمی تخصصی شرکت کرده اند در سه حوزه انگیزه، اطلاعات و آگاهی و برنامه ریزی به حد مطلوبی و سطح بالایی رسیده باشند، باید با انگیزه معنوی دو چندان، میزان آگاهی بیشتر و برنامه ریزی مدون و دقیق تری فعالیت های خود را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha