سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سید علی عماد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه، از توافق میان معاونت آموزش و معاونت پژوهش در خصوص تعیین 5 نمره درسی برای تکالیف پژوهشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عماد ، در پنجمین جلسه شورای مدیران، از توافق میان معاونت‌های، آموزش و پژوهش حوزه در خصوص تعیین 5 نمره درسی برای تکالیف پژوهشی خبر داد.

در این جلسه که با حضور مدیران و مسئولین این معاونت برگزار شد، معاون پژوهش حوزه های علمیه گزارشی از نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر حوزه های علمیه ارائه کرد.

وی ضمن تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه با اشاره به برگزاری نخستین نشست هم اندیشی نخبگان واستعدادهای برتر حوزه های علمیه، به لزوم آشنایی مستعدین و ممتازین با فعالیت های پژوهشی و نیز فعال شدن آنان در عرصه های پژوهش تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق جهت ورود هرچه بیشتر طلاب به این حوزه شد.

حجت الاسلام و المسلمین عماد در ادامه جلسه، با اشاره به جلسه هفته قبل معاونت‌های آموزش و پژوهش حوزه در خصوص وضعیت پنج نمره، تکالیف پژوهشی نیز متذکر شد: هفته گذشته در خصوص 5 نمره تکالیف پژوهشی بین معاونت‌های پژوهش و آموزش توافق حاصل شد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که حجم انبوه تکالیف پژوهشی در آغاز فرایند عملیاتی شدن آن ممکن است بوجود آورد، مقرر شد مراد از تکلیف پژوهشی در پایه اول و دوم شرح حال نویسی، مفهوم شناسی و مراجعه به متن درسی باشد و در پایه سوم به بعد باید در هر سال دو تحقیق در همان محدوده ی درسی با رعایت قواعد نگارش شود.

خاطر نشان می شود، در ادامه این جلسه گزارشی از برگزاری جشنواره علامه حلی (ره) ارائه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha