سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بانوان

مدیر مدرسه علمیه تخصصی زینبیه خرم آباد گفت: هم اکنون ۴۷بانوی طلبه در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد که تنها مرکز تخصصی علوم قرآنی در استان است، به تخصیل مشغول اند.

خانم فاتحی فولادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با اشاره به اینکه مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد دو سال پیش با عنایت نماینده ولی فقیه در استان لرستان فعالیت خود در حوزه تفسیر علوم قرآنی آغاز کرده است گفت هم اکنون بانوان طلبه این مرکز بطور موقت در مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد به فراگیری علوم حوزوی مشغول اند که امیدواریم با راه اندازی مرکز مستقل برای طلاب رشته تفسیر علوم قرآنی شاهد رشد کمی وکیفی آموزش تخصصی علوم حوزوی در استان لرستان باشیم.

وی افزود:هم اکنون از ۴۷بانوی طلبه مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد ۳۰ نفر بصورت حضوری و۱۷نفر نیز بصورت غیر حضوری علوم قرآنی را فرا می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی زینبیه خرم اباد، از فعالیت ۱۵مدرس که دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستند خبر داد و بیان داشت:در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد بانوان طلبه پس از گذراندن سطح ۲حوزه برای تحصیل در رشته تفسیر علوم قرآنی در این مدرسه تحصیل خود را آغاز می کنند و بصورت تفسیری و تخصصی علوم قرآنی را فرا می گیرند.

خانم  فاتحی فولادی در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت پژوهش های علمی در حوزه های علمیه خصوصا رشته های تخصصی خاطر نشان کرد:هم اکنون بانوان مشغول به تحصیل در این مدرسه نیازمند منابع علمی پژوهشی هستند و در این راستا باید با ایجاد کتابخانه و دسترسی به منابع غنی پژوهشی زیرساخت ها و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha