چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
علی موسوی - کانون مساجد لرستان

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تاکید بر زدودن غبار غربت از چهره قرآن در جامعه گفت: ترویج علوم قرآنی تنها با برگزاری همایش محقق نمی شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستانهای کوهدشت و رومشکان اظهارداشت: مساجد به عنوان مهمترین و شاخص ترین پایگاه های اسلامی و انقلابی، نقش بسزایی در ایجاد آرمان های ناب اسلام و انقلاب دارند و از این رو در طول تاریخ همواره بعنوان مرکزی برای گسترش فعالیت های دینی و انقلابی به شمار می رفته اند.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت عظیمی در هدایت و ارشاد جامعه جوان به سمت فعالیت های دینی و قرآنی دارند افزود:کانون های مساجد با هدف پرورش و شناسایی نخبگان قرآنی و دینی راه اندازی شده اند و باید از این ظرفیت نهایت بهره برداری را برای تربیت نیروی مومن و انقلابی انجام داد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان تصریح کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد باید محور و پیشانی امور قرآنی و احکام دین مبین اسلام باشند و تلاش شود فعالیت های این کانون ها بر حول محور قرآن و اهل بیت(ع) باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در برگزاری فعالیت های قرآنی تنها برپایی همایش ها مد نظر نیست خاطر نشان کرد:باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند جوانان را به سمت کانون های فرهنگی هنری مساجد و برنامه های دینی و قرآنی سوق دهیم.

وی در پایان با اشاره به هجوم جنگ نرم دشمنان بر علیه جوانان مومن و شیعی ایران اسلامی افزود:کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در راستای خنثی سازی این نقشه های شوم باشد تا جوانان با بهره گیری از نور قرآن و اهل بیت(ع )در مقابل این نقشه های شوم پیروز و بیمه شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha