دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ دوره مجازی آمادگی دکتری علوم قرآن و حدیث به شیوه غیرحضوری و مجازی برای نخستین‌بار در کشور صورت می‌گیرد.

به گزارش سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، دورۀ آمادگی آزمون دکتری تخصصی مجموعه علوم قرآن و حدیث به شیوه غیر حضوری و مجازی  برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری آزمون سنجش علمی داوطلبان ورود به دوره دكتری توسط سازمان سنجش آموزش كشور هر ساله در ماه‌های آبان و اسفند، مرکز آموزش الکترونیکی دوره آمادگی کنکور دکتری مجموعه علوم قرآن و حدیث را با استفاده از اساتید مجرب و  معتبر کشور به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت برگزار می نماید.

این دوره در 20 هفته آموزشی برگزار می‌شود که از آذرماه آغاز و تا ابتدای اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

بسته‌های درسی ارائه‌شده در این دوره عبارت از تاریخ قرآن، تاریخ تفسیر ، عربی، تفسیر 1و2، علوم حدیث، علوم قرآن، زبان انگلیسی بوده و به‌منظور ارزیابی مناسب فراگیران دو آزمون‌ مرحله‌ای به‌صورت مجازی برگزار می‌گردد.

گفتنی است در این دوره جلسات آنلاین آموزشی و جلسات حل تمرین و سؤالات تستی توسط اساتید هر ماده درسی برگزار خواهدشد.

علاقه‌مندان  برای شرکت و ثبت نام در این دوره می‌توانند تا دهم آذرماه به آدرس سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی vu.qhu.ac.ir  مراجعه نمایند.

در صورت انتخاب هر یک از بسته‌های آموزشی، شرکت در آزمون‌های مرحله‌ای آن درس به‌صورت رایگان خواهد بود و در صورت انتخاب تمامی مواد آموزشی، 15 درصد تخفیف به‌کل دوره تعلق می‌گیرد.

شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند جهت ارتباط و پاسخگویی به سؤالات، با پشتیبان دوره از طریق ایمیل Amadegidoktori@hadith.ir مکاتبه نمایند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 11:30 صبح با شماره 02151292610 تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است: مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، به عنوان يكى از مراکز پیشتاز دانشگاهی در زمینه آموزش الكترونيكی، با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی و مطابق با ضوابط وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، پیش از سایر مراکز دانشگاهی کشور دوره‌های آموزشی خود را در شبکه جهانی اینترنت آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    0 0
    دانشجویان غیرحوزوی هم میتونن دکتری شرکت کنن