دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله صافی - مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ نامه علوم قرآنی

حوزه/ تدوین کتاب «فرهنگنامه علوم قرآنی» را خدمت بزرگی به علوم قرآن عنوان کردند و ابراز داشتند: حوزه باید چنین آثاری را تبلیغ کند و نشر دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب فاخر «فرهنگ نامه علوم قرآنی» که به  همت  مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تدوین شده است  در بیت معظم له برگزار شد، با قدردانی از انتشار این اثر وزین، سنگین و ارزشمند، اظهار داشتند: بنده واقعا نمیدانم با چه زبان و بیانی از دست اندکاران تدوین این اثر شایسته تشکر کنم.

ایشان با اشاره به اینکه خلا وجود کتاب فاخر «فرهنگ نامه علوم قرآنی» در حوزه احساس می شد، افزودند: این اثر ارزشمند اقدامی بزرگ و افتخاری برای روحانیت و اسلام است.

معظم له تدوین کتاب فرهنگنامه علوم قرآنی را خدمت بزرگی به علوم قرآن عنوان کردند و ابراز داشتند: حوزه باید چنین آثاری را تبلیغ کند و نشر دهد.

این مرجع تقلید بر لزوم مطالعه کتاب فاخر فرهنگنامه علوم قرآنی توسط طلاب و فضلای حوزه تاکید کردند و گفتند: هرطلبه حداقل باید یک مرتبه این اثر را مطالعه کند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه تدوین کتاب فرهنگنامه علوم قرآنی در راستای ترویج دین و قرآن موثر است، اظهار داشتند: اگرچه تدوین چنین اثری دیر انجام شد، اما برای حوزه علمیه قم افتخار است.

ایشان همچنین بر ضرورت تدوین فرهنگنامه علوم قرآنی به زبان عربی تاکید کردند و ابزار داشتند: همه باید از علوم قرآنی آگاه باشند و بنده از تدوین اثر فرهنگنامه علوم قرآنی بسیار خوشحال شدم.

این مرجع تقلید در پایان با تقدیر از خدمات پژوهشگاه علوم و اندیشه اسلامی، گفتند: ان شاءالله زحمات این مجموعه مورد رضایت امام زمان(عج) قرار بگیرد.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منصور بابایی IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    0 0
    بنام خدا با سلام و تشکر از پوشش خبری مناسب از مراسم رونمایی فرهنگ نامه علوم قرانی باستحضار میرساند این اثر در مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تدوین شده است. لطفا اصلاح فرمایید. با تشکر