سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با آیت الله صافی

حوزه/ قطعا کسانی که در مسیر اربعین قصد سوء داشته باشند منکوب خواهند شد؛ زیرا هیچ کسی را یارای مقاومت در مقابل حقیقت و شیعیان برای دفاع از امام حسین(ع) نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت گفتند: زیارت امام حسین(ع) آثار و برکات بسیاری برای شیعیان و مومنان دارد و به همین دلیل است که سفارشات اکیدی برای حضور در این عتبه مقدسه شده است.

ایشان افزودند: روز به روز بر درک مردم از این حادثه بزرگ بیشتر شده است و این جریان مقدس در طول تاریخ تا امروز ادامه دارد و هیچگاه خاموش نخواهد شد.

این مرجع تقلید با بیان این مطلب که پیاده روی اربعین حسینی تجلیگاه عشق عالمیان به امام است، گفتند: این عشق به امام است که باعث شده است که مردم این چنین خودجوش خود را از هر کوی برزن به حرم حضرت برسانند.

ایشان افزودند: قیام امام حسین(ع) با اربعین و با این پیاده روی های باشکوه در دنیا تجلی بیشتری پیدا کرده است و قطعا همه این مسایل لطف بزرگ خدا به مکتب اهل بیت(ع) است که این چنین مردم را مخلصانه به این سرزمین می کشاند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بیان کردند: همه مردم با روحیه مخلصانه فعالیت می کنند و در تمام کشورهای دنیا چنین مردمی با چنین اخلاصی نمی بینیم.

ایشان گفتند: مردم و زائران چنان ارادتی به حضرت نشان می دهند که قابل وصف نیست و جلوه بسیار بالایی دارد؛ این عشق نیز در میان تمام مردم و جوانان محب اهل بیت(ع) موج می زند که بخاطر این همه شکوه باید خدا را شاکر بود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: قطعا کسانی که در این مسیر قصد سوء داشته باشند منکوب خواهند شد زیرا هیچ کسی را یارای مقاومت در مقابل حقیقت و شیعیان برای دفاع از امام حسین(ع) نیست.

ایشان با بیان این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر باید در این مسیر اجرا شود گفتند: این امر بزرگ الهی هدف اصلی قیام امام بوده است و به همین خاطر باید این اصل مهم هم در این مراسم و هم در تمام عرصه ها در کشور اجرا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha