جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مدیران مدارس خوزستان

حوزه/ همایش معاونان آموزشی مدارس علمیه استان خوزستان با با هدف نقد و بررسی آیین نامه آموزشی سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، همایش معاونان آموزشی مدارس علمیه استان خوزستان با هدف نقد و بررسی آیین نامه آموزشی سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ در محل سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در حاشیه این همایش با بیان این که این جلسه نخستین جلسه معاونان آموزش مدارس علمیه استان خوزستان در سال جدید بود، اظهار داشت: این جلسه با هدف نقد و بررسی آیین نامه آموزشی سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ برگزار شد.

وی با بیان این که آیین نامه آموزشی جدید از مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم ارسال شد تا نظرات و پیشنهادات همکاران پیرامون آن بیان شود، تصریح کرد: از هفته گذشته آیین نامه جدید در اختیار معاونان آموزش قرار گرفت تا نظرات کارشناسی جمع بندی و با مدیریت مدرسه در میان گذارند و در جلسه امروز مطرح کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان،چگونگی برگزاری دوره اختبار و تثبیت،چگونگی برگزاری امتحانات پایانی و شیوه های آموزشی را از محوره های آیین نامه جدید آموزشی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha