سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره های آموزشی توان افزایی و مهارت طلاب مبلغ در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پایگاه بلاغ، مهدی زین العابدین با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی, بحث توان افزایی برای تبلیغ در فضای مجازی است تا مبلغان با آخرین امکانات و اطلاعات روز به اهداف تبلیغی خود برسند.

مدیر تبلیغ مجازی در خصوص دوره های آموزشی توان افزایی مبلغان در فضای مجازی گفت: این دوره در چهار بخش آموزش کلیپ سازی, آشنایی با فتوشاپ, وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی, با حضور اساتید مجرب و در چارچوب مباحث تبلیغی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مبلغان مجازی برای ثبت نام در این دوره در خصوص زمان برگزاری کلاس های آموزشی گفت: کلاس های این دوره از 10 خرداد ماه در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد و ساعت برگزاری کلاس ها به مبلغان اطلاع رسانی می شود.

زین العابدین در پایان افزود: این دوره ان شاء الله قبل از ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید و در صورت استقبال دوستان دوره دیگری نیز از این کلاس ها در همین ایام برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha