چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
موسسه امام

حوزه/ مدیرکل آموزش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر حدود 200 تن از فضلا و پژوهشگران نخبه حوزه در مقطع دکتری این موسسه در حال تحصیل می باشند.

حجت الاسلام حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: حدود 500 نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد موسسه اشتغال به تحصیل دارند.

وی افزود: همچنین در مقطع کارشناسی نیز حدود هزار نفر در بخش حضوری ، کمتر از هزار نفر در مقطع نیمه حضوری و حدود 2 هزار نفر در مقطع مجازی در این موسسه مشغول تحصیل هستند.

مدیر کل آموزش موسسه امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به فراخوان جذب در مقطع کارشناسی این موسسه ابراز داشت: در سال جاری ما حدود 750 نفر پذیرفته شده اولیه داریم که از این تعداد کسانی که نصاب لازم را در آزمون کتبی و شفاهی کسب کنند ، موفق به تحصیل در مقطع کارشناسی موسسه در 15 رشته علوم انسانی می گردند.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه بر مساله تربیت و پرورش نیروهای نخبه با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در حوزه گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید می فرمایند ما باید بتوانیم برای خدمت به نظام اسلامی نیروی کارآمد تربیت کنیم و در این راستا موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) حقیقتاً دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به این که موسسه یک مرکز کادرسازی برای نظام است، افزود: به لطف الهی ما تاکنون حدود 3 هزار نفر فارغ التحصیل داشته ایم که در بخش های مختلف علمی و اجرایی نظام و کشور وارد شده و منشا خدمات و برکات فراوانی بوده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha