یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ هدف از خلقت انسان، عبادت و اطاعت از دستورات دینی و الهی است و قطعا هر چه غیر از این باشد باطل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار جمعی از پرسنل حفاظت اطلاعات ناجا که در دفتر معظم له برگزار شد، با بیان اینکه ماه شعبان، ماه پیامبر اسلام(ص) می باشد گفتند: انسان باید از در ولایت عبور کند تا به در پیامبراکرم(ص) که رحمة للعالمین است برسد و تا از این مسیر عبور نکند نمی تواند به مهمانی خدا برود.

معظم له افزودند: ولایت، کلید همه اعمال است و به همین دلیل ولادت حضرت علی (ع)در ماه رجب واقع شده است.

ایشان اظهار داشتند: در عظمت و جایگاه ولایت و ماه رجب همین اندازه بس که اگر کسی وارد ماه رجب نشود و عظمت و بزرگی این ماه را درک نکند نمی تواند وارد ماه رحمت شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان ساختند: هدف از خلقت انسان، عبادت و اطاعت از دستورات دینی و الهی است و قطعا هر چه غیر از این باشد باطل است و موجب خسران انسان خواهد شد.

معظم له افزودند: بعضی انسان ها برای رسیدن به متاع ناچیز دنیا حاضر شدند با دین و ولی خدا به جنگ بیایند و در نهایت، انواع ظلم ها را در حق ولی خدا انجام دادند اما هیچکدام از این افراد به متاع دنیا که اربابان آنها به این گروه وعده داده بودند نرسیدند و در حقیقت این افراد هم به خود ظلم کردند و هم به دیگران.

ایشان در پایان ابزار داشتند: ظالمان، جایگاهی بس دردناک در قیامت خواهند داشت و به عذاب الهی دچار خواهند شد ولی آنچه را که باید بدانیم این است که تنها چیزی که در دنیا ماندگار است اطاعت از دستورات الهی و پیروی از ولی خدا می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha