سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
15

حوزه/ فعالان فرهنگی و دانشجویان هرکدام وظیفه دارند به نقش و مسؤولیت خود در تربیت نسل جدید و نوپا عمل کنند و پس از فراگیری فرهنگ صحیح اسلامی از منابع صحیح، این فرهنگ را به نسل پس از خود منتقل کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از دانشجویان و فعالان فرهنگی عراق با آیت الله سید محمد سعید حکیم دیدار کردند. آیت الله حکیم گفتند: فعالان فرهنگی و دانشجویان هرکدام وظیفه دارند به نقش و مسؤولیت خود در تربیت نسل جدید و نوپا عمل کنند و پس از فراگیری فرهنگ صحیح اسلامی از منابع صحیح، این فرهنگ را به نسل پس از خود منتقل کنند.

ایشان در سخنان خود تاکید کردند که هر انسانی باید دیگران را به سوی خداوند متعال فرا بخواند به ویژه در جامعه ما که نیازمند مبلغان مخلص است؛ چرا که نظام گذشته عراق برای فاسد کردن عقیده ما تلاش زیادی انجام داد.

آیت الله حکیم سپس به افرادی اشاره کرد که در طول تاریخ از راه های دور و خطرناک و با پای پیاده به زیارت سید الشهدا(ع) مشرف می شدند و اینکه آنها بدون اینکه کسی از آنها بخواهد به وظیفه خود عمل می کردند و همواره آماده فداکاری در راه اعتقاد خود بودند.

ایشان در ادامه سخنان خود بار دیگر از فرهنگیان و دانشجویان خواستند به وظیفه خود در تربیت نسل جدید و آموزش عقاید و مفاهیم صحیح اسلامی به آنها عمل کنند و به این وظیفه الهی خود عمل کنند.

آیت الله حکیم از حاضران خواست سلام توصیه های ایشان را به همکلاسی ها و دوستان خود نیز ابلاغ کنند و در پایان از خداوند متعال خواست به همه موفقیت عنایت کند و اعمال آنها راقبول کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha