جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
1

حوزه/ سید عزالدین حکیم رئیس گروه اعزامی دفتر آیت الله حکیم، سلام و دعای ایشان را به طلاب علوم دینی اندونزی ابلاغ کرد و گفت: توصیه آیت الله حکیم به شما این است که همواره اخلاص داشته و در راه علم اندونزی از منابع موثق آن تلاش و جدیت داشته باشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی به نمایندگی از دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم در راستای دیدار با شیعیان اندونزی از مدرسه علوم دینی الصدیقة الزهراء(ع) بازدید و با سید حسین شهاب مدیر این مدرسه دیدار کردند.

سید عزالدین حکیم رئیس این گروه سلام و دعای آیت الله حکیم را به طلاب علوم دینی اندونزی ابلاغ کرد و گفت: توصیه آیت الله حکیم به شما این است که همواره اخلاص داشته و در راه علم اندوزی از منابع موثق آن تلاش و جدیت داشته و اهل گفتگو و گذشت بوده و با مردم با مهربانی رفتار کنید.

این گروه روز جمعه با گروهی از علمای شیعه جاکارتا دیدار کرده و به آنها توصیه کردند که به همزیستی مسالمت آمیز با طوایف دیگر توجه داشته باشند، اما از مبانی و اعتقادات خود دست برندارند.

از سوی دیگر سید حسین شهاب مدیر مرکز محبان اهل بیت(ع) اندونزی از این دیدار قدردانی کرد و آن را موجب تقویت ارتباط با مراجع دینی و تحکیم محبت و مهربانی میان مؤمنان دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha