دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه / دشمنان اسلام مانند شیطان صفت ها نمی گذارند ما مسلمانان با هم دیگر زندگی کنیم؛ آنان با نام اسلام سعی در ضربه زدن به اسلام دارند، لذا ما نباید بگذرایم که آنها موفق به چنین کاری شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، مسئول نهاد مساجد نهضت العلما اندونزی با طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) دیدار و گفتگو کرد.

محمد بایو  معروف به "کیایی حاجی علوی نور العالم"، در این مراسم با اشاره به تاریخ اسلام در اندونزی گفت: 800 سال است که اسلام در اعتقادات مردم مالزی رسوخ کرده، اما به تازگی اعتقادات بیگانه به این سرزمین آمده که کارش تفرقه افکنی است و همه زیر بنای فکری و اعتقادی مسلمانان را تحت اهداف شوم خود قرار داده اند؛ در چنین شرایطی طلاب، اساتید و علما به غیر از تحصیل علم  برای مبارزه با این نوع تفکر نیز باید آماده شوند.

محمد بایو،  به ریشه عمیق اعتقاد مردم اندونزی به پیامبر (ص) و اهل بیت(علیهم السلام) اشاره کرد و افزود: از نظر تاریخ علمای سادات که در این کشور بودند، عشق به اهل بیت(ع) را زمینه سازی کردند، لذا ما از نظر فرهنگی مثل آیه (لا اکراه فی الدین) حق انتخاب داریم.

این اندیشمند آسیایی، هدف اصلی دشمنان اسلام  را بر هم زدن ثبات منطقه و زندگی مسلمانان دانست و بیان داشت: دشمنان اسلام مانند شیطان صفت ها نمی گذارند که ما مسلمانان با هم دیگر زندگی کنیم؛ آنان با نام اسلام سعی در ضربه زدن به اسلام دارند، لذا ما نباید بگذرایم که آنها موفق به چنین کاری شوند.

مسئول مساجد نهضت العلما با اشاره به تحریف‌هایی که در مورد روایات و احادیث وجود دارد، گفت: آنها خیلی تلاش کردند تا آیات و روایات و احادیث را تحریف کنند، ولی وقتی که دیدند در این کار موفق نشدند، از طریق فهم آیات و روایات شروع به هجمه و تحریف کردند و در صدد آن هستند تا از این طریق به مقاصد شومشان برسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha