یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 351005
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
1

حوزه/ مدیر مدرسه امیرالمومنین (ع) کاشان،"ذکر مستمر خداوند"، "وفای به عهد"، "شکرگزار بودن" و "سبک نشمردن عوامل الهی" را نیاز مبرم عامه مردم مخصوصاً طلاب علوم دینی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین احمدی نژاد در جلسه درس اخلاق طلاب مدرسه امیرالمومنین (ع) کاشان، "ذکر مستمر خداوند"، "وفای به عهد"، "شکرگزار بودن" و "سبک نشمردن عوامل الهی" را نیاز مبرم عامه مردم مخصوصاً طلاب علوم دینی دانست و گفت: این چهار نکته تربیتی راز موفقیت طلاب علوم دینی در تزکیه نفس و رشد علمی، است.

وی، ذکر و شکر خدا ، سبک نشمردن عوامل الهی و وفای به عهد را از ویژگی های طلاب موفق برشمرد و تاکید کرد: یکی از مصادیق وفای به عهد، توجه و ارتباط خاص با امام زمان(عج) می باشد، همان طور که در صلوات شعبانیه میخوانیم "هر کس در کشتی امن ولایت سفرخود را برای رسیدن به خدا آغاز نماید از خطر غرق شدن در تاریکی ها و ظلمات جهل و غفلت در امان خواهد بود".

*برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء سطح علمی اساتید

معاونت آموزش مدرسه امیرالمومنین(ع) از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء سطح علمی ویژه اساتید خبر داد و گفت: استاد این کارگاه، در دو نوبت صبح و عصر، در سه محور روش شناسی نحو آموزی،روش شناسی تدریس نحو و روش شناسی تدریس مغنی و سیوطی به ارائه مباحث پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha