پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلبه ممتاز

حوزه/ زندگی بشر بدون این قرآن و اهل بیت(ع) ثمری نداشته و باعث انحراف از صراط مستقیم می شود و قدم برداشتن در این راستا برکات زیادی در پی خواهد داشت.

فواد کاشانی عالی، طلبه مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی کاشان و از طلاب برتر قرآنی کشور، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در کاشان، شرکت در معارفه حدیث و شروع هر روز با قرآن و حدیث را از موفقیت های خود دانست و گفت:  پیگیری های مستمر و تلاش برای موفقیت در این زمینه قابل توجه بود.

وی، نقش حدیث در زندگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر به دو امانت رسول خدا  یکی قرآن و دیگری اهل بیت(علیهم السلام) متوسل شویم موفقیت در تمام دوره های زندگی تحصیلی  و اجتماعی نقش سازنده ای را ایفا خواهد کرد.

این طلبه ممتاز رشته  معارف و حدیث کشور،  شروع با قرآن امور و حدیث و جدا نشدن از این دو  را خواستار شد و افزود:زندگی بشر بدون این دو  توصیه ثمری ندارد و باعث انحراف از صراط مستقیم  می شود و قدم برداشتن در این راستا برکات زیادی در پی خواهد داشت.

آقای فواد کاشانی عالی طلبه مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی در سری مسابقات کشوری تفسیر و حدیث، موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری در رشته معارف حدیث گردید.    

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha