پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزمون

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه اصفهان از برگزاري امتحانات پايان سال دروس حوزوي با حضور روزانه بيش از 3 هزارطلبه خبر داد.

حجت الاسلام محسن جلالي در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، از آغاز برگزاري امتحانات پايان ترم تحصیلي سال 94-93 طلاب و روحانيون مدارس علميه اصفهان خبرداد و گفت: امتحانات متمركز پايان سال ازابتداي  دهه دوم خرداد ماه آغاز و تا آخر اين ماه ادامه خواهد داشت. دراين مدت بيش از 37هزار طلبه و روحاني در اين امتحانات شركت مي كنند  كه 21هزار نفر از طلبه ها مربوط به شهر اصفهان و 15هزار نفر مربوط به شهرستان هاي استان می باشند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه اصفهان يادآور شد: در اين امتحانات بالغ بر 5هزار نفر از فضلا نيز شركت مي كنند، همچنين روزانه به طور متوسط در شهراصفهان2500 نفر از طلبه ها و در مجموع استان 3هزار نفر در امتحانات به نحو متمركز حضور مي يابند.

وي عنوان كرد: امتحانات پايان سال تحصيلي 94-93 حوزه علميه اصفهان در 21 حوزه امتحاني به شكل متمركز و سراسري دراستان اصفهان هر روز از ساعت7:30 صبح لغايت 12:30 برگزار مي شود و پس از آن تصحيح اوراق به طور متمركز و منسج و در فرصت زماني حداكثر24 ساعت  انجام مي گيرد.

حجت الاسلام جلالي خاطرنشان كرد: روحانیون طرح هاي هجرت و اعزام روحاني، شاغلين، اساتيد اعزامي و كاركنان مدارس مي توانند در سه حوزه امتحاني شهرهاي اصفهان، داران و شهرضا  شركت كنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha