جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پژوهش

حوزه/ دبیر کارگروه علوم و معارف اسلامی بنیاد ملی علم ایران نسبت به عقد تفاهم نامه همکاری پژوهشی بین این بنیاد و پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان و توسعه همکاری علمی میان دو مرکز خبرداد.

به گزارش خبرگزاري«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام دعاگو، دبیر کارگروه علوم و معارف اسلامی بنیاد ملی علم ایران صبح امروز در بازدید از پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان با تقدیر از فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در این پژوهشکده گفت: مراکز پژوهشی می‌توانند در قالب تفاهم‌نامه با بنیاد ملی علم ایران و صندوق حمایت از پژوهشگران همکاری و از حمایت صندوق برخوردار شوند.

وی با اشاره به حمایت صندوق از پژوهشگران گفت: این صندوق به هر طرح پژوهشی مصوب 150 تا 300 میلیون ریال کمک هزینه پرداخت می کند.

حجت‌الاسلام دعاگو ابراز داشت: هر پژوهشگر می‌تواند با مراجعه به سامانه صندوق حمایت از پژوهشگران به نشانی http://insf.gov.ir و ثبت طرح پژوهشی و انجام فرآیند تصویب‌خواهی از حمایت مالی صندوق بهره‌مند شود.

وی گفت: تمام مراحل ثبت طرح به صورت الکترونیکی انجام می شود و پژوهشگر در هیچ مرحله‌ای نیاز به مراجعه و پیگیری حضوری ندارد.

دبیر کارگروه علوم و معارف اسلامی بنیاد ملی علم ایران گفت: سقف کمک‌ به طرح‌های ویژه تا 500 میلیون ریال قابل افزایش است.

وی تصریح کرد: در صورتی که طرح‌ها در قالب کلان‌پروژه و در سطح ملی ارائه شوند، اعتبار دریافتی آنها نیز به تناسب افزایش می‌یابد.

در این بازدید، رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی و مدیران و اعضای هیئت علمی گزارشی از فعالیت‌های پژوهشکده را ارائه دادند و راهکارهای همکاری میان دو مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha