شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 352268
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
حوزه اصفهان

حوزه/ مسئول واحد پذیرش حوزه علمیه اصفهان از تمديد سومين مرحله پذیرش این حوزه تا نهم مردادماه خبرداد.

حجت الاسلام  کلباسی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اصفهان، پيرامون زمان پذيرش حوزه علميه اصفهان  اظهار كرد: پذیرش این حوزه همزمان با پذیرش حوزه های علمیه کل کشور از بهمن ماه 94 شروع شد.

وی در مورد برنامه های این واحد در ایام پذیرش ابراز داشت: در ابتدای کار نشست هایی با شورای هماهنگی پذیرش حوزه علمیه قم برگزار و توافنامه ای با این شورا به امضاء رساندیم تا در مراحل مختلف جذب و پذیرش ، همکاری های لازم از طرف حوزه های علمیه اصفهان و قم به صورت متقابل صورت پذیرد.

حجت الاسلام  کلباسی، در مورد تبلیغات پذیرش طلبه برای سال تحصیلی 95-94بیان داشت: طی سال جاری روش های مختلف و جامعی را بکار بردیم مثلاً متن پذیرش را بصورت بنر، پوستر، بروشور و فلش کارت در سراسر استان توزیع نمودیم و همچنین با ادارات وسازمان های مختلف مثل آموزش و پرورش، دانشگاه ها و... هماهنگی هایی انجام شد تا تبلیغات میدانی  نیز تکمیل گردد.

مسئول واحد پذیرش حوزه علمیه اصفهان درباره دیگر ابزارهای تبلیغاتی در این مرحله اذعان کرد: تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی و پخش در صدا و سیمای مرکز اصفهان و همچنین پایگاه های ثبت نام در مدارس علمیه استان از دیگر ابزارهای تبلیغات در این مرحله بود.

وی در مورد میزان استقبال از پذیرش حوزه علمیه اصفهان گفت:فقط در دو مرحله آزمون ورودی ، 700نفر شرکت کننده داشتیم که 400نفر پس از مصاحبه و اخذ شرایط ، برای تشکیل پرونده معرفی شدند.

  حجت الاسلام کلباسی در پایان افزود:مرحله سوم پذیرش حوزه علمیه اصفهان هم از بیست و هفتم خردادماه تا نهم مردادماه ادامه دارد که داوطلبین می توانند با مراجعه به سایتwww.esf-hozeh.comثبت نام نمایند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha