شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 356170
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
پذیرش حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ جانشین معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان از پذیرش ۸۰۰ طلبه جدیددر این حوزه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مجید جلالی،  مسئول اجرایی برگزاری اردوی آموزشی طلاب جدید الورود در حاشیه برگزاری این اردو ،  تعداد طلاب پذیرش شده را 800 نفر اعلام کرد و ادامه داد: با وجود این تعداد نفرات،600 نفر در اردو شرکت کردند و مابقی نیز به دلیل بُعد زیاد مسافت نتوانستند شرکت کنند.

جانشین معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: سخنرانان ابتدای این مراسم حجج الاسلام و المسلمین باطنی و محسن جلالی بودند که برای والدین طلاب نیز به طور جداگانه به ایراد سخن پرداختند.

وی بیان داشت: در این اردوی آموزشی، طلاب جدیدالورود به 8 گروه تقسیم شده و شماره بندی شدند به این ترتیب که هر 40 نفر آنها با یک مسئول در حجرات اسکان یافتند و قبل از نماز صبح مراسم دعا خوانی و مناجات داشتند.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: طلاب جدیدالورود در سه گروه سیکل، دیپلم و لیسانس تقسیم بندی شدند که سه تن از مدیران حوزه علمیه اصفهان برای آنها سخنرانی کردند.

وی اظهار داشت: بعد از پایان این مراسم معرفی نامه هایی همراه با بن کتاب جهت معرفی طلاب جدیدالورود برای ورود به حوزه های علمیه استان اصفهان اعطا شد.

جانشین معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان، با توصبه به طلاب در خصوص تهذیب نفس، گفت: به تعبیر امام خمینی(ره) علم و عمل دو بالی هستند که انسان با آنها می تواند پرواز کند، اگر کسی عالم باشد، اما معنویت اخلاق نداشته باشد یا اینکه اخلاق داشته باشد، اما عالم نباشد، فایده ای ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha