یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ شهدا دوباره آمدند تا ما را از خواب غفلت بیدارکنند و دوباره خدایی شدن را به ما بیاموزند.

به گزارش خبرگزاري«حوزه» از اصفهان، روابط عمومی مركز مديريت حوزه علميه اصفهان به مناسبت ورود پيكرهاي مطهر شهداي غواص، طي بيانيه اي تصریح کرد: شهدا آمدند تا بگویند ما رافراموش نکرده اند و برای کمک به ما ونظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز آماده اند. شهدا آمدند تا ثابت کنند حقانیت کلام  قرآن را که خداوند فرمود "شهیدان زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند" را ثابت کنند.

شهدا آمدند تا رنگ وبوی زندگی ما را بار دیگر خدایی کنند؛ شهدا پیام رسانان حقیقی و عینی وعملی عاشورا و حسین زمانشان هستند و رسوا کننده آنهائی که راه را براندیشه حسینی درسطح جهان با اعمال سخیفشان بسته اند.

شهدا آمدند تا کربلا را دراقصی نقاط مختلف نشانه گذاری کنند، شهدای غواص آمدند تا ما را از ظلمات نجات دهند و به سوی الی الله هدایت کنند. عجب غواص دل ها هستند این شهدای غواص،  شهدای غواص تابلوی زیبائی ازمظلومیت وحماسه وشهادت دوران دفاع مقدس اند.

شهدا آمدند تا جان هایی که هوای عرفان ومعنویت دارند را شکوفا سازند؛ آمدند تا ازمومنین سلمان ها، ابوذرها، مقدادها،عمارها و دریک کلام مالک اشترها بسازنند.

شهدا آمدند تا دوستان دوران دفاع مقدسشان را بار دیگرازنزدیک نظاره کنند؛ یادی ازدوران پرشکوه حریت وآزادی کنند. آمدند  تا با دوستان گذشته تجدید خاطره کنند.

شهدا آمدند تا ما بیعتمان را بارهبری و ولایت تجدید کنیم وبه همه مستکبرین عالم و زورگویان و دروغگویان نه بگوئیم.

چه بگوئیم که شهدا با هزاران خاطره و ایثارو رشادت و توحید آمده اند، نسل جوان معاصر اگر می خواهد ازسردرگمی وخودفراموشی وآسیب های زمانه معاصر بیرون بیاید، لحظه ای بیاید و درنگ و مطالعه کند که اینها که بودند وچه کردند ؟ مرام وهدف وعشق وعلاقه شان چه بود وعمرشان وجوانیشان را درچه راهی صرف کردند و این مسئله ای است که هرکس خودش باید به آن برسد.

و آفرین و صدآفرین به مردم شهید پروراستان اصفهان و جوانان پاک طینتی که دراین ایام ازتمام ظرفیتشان وظرفیت ها برای استقبال استفاده کرده اند وآماده اند که از شهدا استقبال با شکوهی مثل همه جای ایران داشته باشند.

شهدا بهترین الگوی عینی و عملی برای طلاب و روحانیون هستند وحوزه های علمیه نیزخود افتخار شهادت را در طول تاریخ  شیعه در پرونده دارند.

ما نیزاز همه مردم وجوانان وبویژه ازطلاب وروحانیون استان اصفهان دعوت می کنیم دراین مراسم باشکوه استقبال وتشییع شهدا شرکت نمایند.

وعدگاه ما روزدوشنبه 19مرداد، ساعت 17عصرمیدان امام(ره)، ابتداء خیابان حافظ.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha