سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
1254

حوزه/ گروه اعزامی دفتر آیت الله حکیم با رفتن به شهرهای دامای و جبارا در اندونزی از مساجد و مدارس دینی شیعیان این شهرها بازدید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نماینده آیت الله سید محمد سعید حکیم در راستای دیدار با شیعیان جهان روز گذشته(یکشنبه) ضمن سفر به کشور اندونزی با شیعیان این کشور دیدار کرد. گروه اعزامی دفتر این مرجع شیعی با  رفتن شهرهای دامای و جبارا از مساجد و مدارس دینی شیعیان این شهرها بازدید کردند.

در این سفر حجت الاسلام والمسلمین سید عزالدین حکیم و هیئت همراه وی در مراسم ازدواج یکی از شیعیان شهر دامای شرکت کردند که باعث شد مردم دعوت شده به این مراسم برای تبرک جستن گرداگرد گروه اعزای از دفتر آیت الله حکیم جمع شوند و به رهنمودها و توصیه ها و احکام شرعی گوش فرا دهند.

پس از آن سید حکیم و هیئت همراه وی از مسجد تاریخی دامای بازدید کرده و در آن نماز به جا آوردند و در این مسجد نیز با استقبال گرم شیعیان روبرو شدند.

گروه اعزامی دفتر آیت الله حکیم همچنین با حضور بر سر مزار سید بافقیه به قرائت فاتحه پرداختند. این سید عمر خود را ار راه خدمت به مذهب تشیع و نشر مفاهیم اهل بیت علیهم السلام در شهر دامای صرف کرده است.

پس از آن گروه با سفر به شهر جبارا از مسجد رسول اکرم این شهر بازدید کردند و مورد استقبال حاج نور عالم امام جماعت این مسجد قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha