چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پیام پژوهش

حوزه/ خبر نامه الکترونیکی اطلاع رسانی به نام «پیام پژوهش» از سوی معاونت پژوهش حوزه های علمیه منتشر می شود.

به گزارش خبر گزاری«حوزه»، اطلاعات  نقش مهمی در ایجاد و تنظیم مناسبات سازمانی و بین بخشی دارد و با گسترش و رشد سریع فناوری های نوین، سرعت انتقال و دسترسی  به آن امری عرفی  شده است.

بر اساس این گزارش: معاونت پژوهش حوزه های علمیه، با تشخیص ضرورت اطلاع رسانی در راستای هماهنگ سازی  و اطلاع رسانی از فعالیت های خود، واحدهای آموزشی حوزوی و مراکز پژوهشی علوم اسلامی و انسانی و همچنین ایجاد  ارتباط بین بخش های فعال اقدام به تولید و انتشار خبرنامه الکترونیکی اطلاع رسانی با نام «پیام پژوهش»، کرده است.

این گزارش می افزاید:  انتشار اخبار پژوهشی معاونت پژوهش ستاد، استانها و اخبار پژوهشی حوزه دین در سطح ملی و معرفی معاونت پژوهش حوزه علمیه یکی از استانهای کشور و گزارشی از فعالیت های آن استان در عرصه پژوهش  از دیگر اهداف  این معاونت از انتشار این خبر نامه  است.

گفتنی است، این خبر نامه از طریق اتوماسیون اداری برای همه مراکز استانها ارسال می شود و یک نسخه از آن به همراه اطلاعات بیشتر در پایگاه اطلاع رسانی این معاونت با آدرس pazhuhesh.ir  قرار خواهد گرفت.

 لازم به ذکر است معاونت پژوهش مراکز استانها می توانند برای درج اخبار و فعالیت های خود در خبر نامه و پایگاه اطلاع رسانی  این معاونت از بخش ارسال مطلب وبگاه معاونت پژوهش اقدام کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha