دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
مهد قرآن

حوزه/معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی مدارس علمیه شیراز از تشکیل مهدهای قرآنی به همت مبلغین هجرت بلند مدت،‌ همراه با اجرای مراسم افطار روزه اولی ها خبر داد.

 

 

 

حجه الاسلام مهدی آدینه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه در شیراز از برگزاری کلاسهای حفظ و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان روستایی به همت مبلغین طرح هجرت روستایی  خبر داد و گفت: پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر برنامه ریزی برای حفظ قرآن توسط کودکان و نوجوانان، معاونت معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی مدارس علمیه شیراز با همکاری موسسه قرآنی ثارالله اقدام به برگزاری کلاس های حفظ و تشکیل مهدهای قرآنی در روستاهای حومه شیراز کرده است .

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی مدارس علمیه شیراز افزود: مهدهای قرآنی که در کنار مهدهای کودک در روستاها مشغول به فعالیت هستند، دارای مجوز رسمی از موسسه قرآنی ثارالله می باشند..

 حجت الاسلام آدینه در پایان از اجرای طرح افطار روزه اولی ها در روستاهای شهرستان شیراز و شناسایی خانواده های بد سرپرست و بی سرپرست برای کمک های غیر نقدی و همچنین اطعام و افطار فقرا، با همکاری گروه های جهادی نادیان سلامت و خیرین محلی در ماه رمضان خبر داد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha