سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شب قدر

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با بیان این که شب قدر زمینه‌ خودسازی و پاکی از آلودگی‌ها را برای انسان‌ها فراهم می‌آورد، تأکید کرد: شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از بندرعباس، حجت الاسلام عیسی حافظی، با بیان این که شب قدر، فرصتی مناسب برای توبه و استغفار است، بیان داشت: در شب های قدر درب های توبه و استغفار باز است و خداوند بندگان خود را مورد اکرام ویژه قرار می دهد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، با بیان این که شب قدر زمینه‌ خودسازی و پاکی از آلودگی‌ها را برای انسان‌ها فراهم می‌آورد، تأکید کرد: شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است.

وی با بیان این که در طول سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: این شب، شب نزول قرآن و شب فرود آمدن ملائکه است و احیای شب های قدر از هزار ماه بهتر است.

حجت الاسلام حافظی، در ادامه با اشاره به آیات و روایات ابراز داشت: در شب های قدر شب ‌زنده‌ داری و تلاوت قرآن، مناجات و عبادت بسیار توصیه و تأکید شده است.

وی با بیان این که دعاهای شب های رمضان، مجموعه‌ ای روشنی‌ بخش و هدفمند برای انسان ها هستند، تأکید کرد: در شب های قدر مقدرات یک سال انسان‌، روزی‌، عمر و امور دیگر مشخص می‌شود؛ بنابراین بکوشیم که از فرصت های ناب این شب ها نهایت بهره را ببریم.

حجت الاسلام حافظی در ادامه یادآور شد: مراسم احیای  شب های قدر امسال در محل گلزار شهدای بندرعباس طبق سنوات هر ساله با حضور آیت الله نعیم آبادی، نمانیده ولی فقیه در استان هرمزگان، برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha