جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 احمد پوازی - امام جمعه لافت قشم

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بندر لافت جزیره قشم گفت: توانایی علمی و فرهنگی حوزه های علمیه قم باید به استان هرمزگان انتقال داده شود تا دشمنان نتوانند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد پوازی، امام جمعه اهل سنت بندر لافت جزیره قشم و عضو شورای ائمه جماعت اهل سنت شهرستان قشم در دیدار جمعی از ائمه جمعه اهل سنت این جزیره با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی گفت: روحانیون شیعه و اهل سنت با همدیگر ارتباطات خوبی دارند و در نمازها، مراسمات و اعیاد همدیگر شرکت می کنند و مساله وحدت در این منطقه یک مساله حل شده به حساب می آید و این دو گروه با همدیگر عجین شده اند و مردم هم به تبعیت از عالمان دینی با همدیگر وحدت و تعامل دارند.
احمد پوازی افزود: توانایی علمی و فرهنگی حوزه های علمیه قم باید به استان هرمزگان انتقال داده شود تا دشمنان نتوانند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.
امام جمعه بندر لافت خاطر نشان کرد: دشمنان تکفیری برای محو اسلام تلاش می کنند و ما باید هوشیار باشیم و با وحدت خودمان در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: باید عالمان دینی بصیرت داشته باشند و تلاش کنند برای مقابله با دشمنان و نگذارند دشمنان اسلام با ایجاد و طرح مسائل اختلافی، بین مسلمانان دو دستگی و انشقاق ایجاد کنند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha