جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روح الله مختاری - مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان

حوزه/ مدير حوزه علميه هرمزگان گفت: دوره هاى تخصصى غدير شناسى براى طلاب مدارس علميه استان برگزار مى شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمين روح الله مختارى، در ديدار باحجت الاسلام والمسلمین سعید شاه آبادى، رئيس موسسه غدير شناسى، با تاکید بر لزوم ترویج معارف علوی در جامعه، گفت: آشنائى با مباحث علمى و شناخت بيشتر غدير با توجه به شبهه افکنى هاى وهابيت و دشمنان اسلام، يکى از نياز هاى امروز جامعه است.

مدیر حوزه علميه استان هرمزگان تاکيد كرد: طلاب و روحانيون بايد به عنوان پيشگامان امر تبليغ با مقوله غدير، بيش از پيش آشنا شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مختاری افزود: حوزه علميه هرمزگان آماده، هرگونه همکارى با موسسه غدير شناسى مى باشد و به اميد خدا از اوايل بهمن ماه، کلاس هاى غدير شناسى ويژه طلاب مدارس استان برگزار خواهد شد.

معرفی علمی غدیر

حجت الاسلام والمسلمین سعيد شاه آبادى نیز در این نشست گفت: موسسه غدير شناسى از سال 89 شروع به فعاليت كرده و رويکرد اصلى آن، آموزشى و معرفتى است.

وى افزود: در نظام اسلامى و ولايى جاى دوره هاى آموزشى که بتواند بحث توانمند سازى محبين اهل بيت(ع) را در حوزه شبهات و دفاع علمى و استدلالى از آموزه هاى مکتب ولايت دنبال كند، خالى است، لذا با راه اندازی موسسه غدیر شناسی به اين سمت حركت كرديم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha