جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
خبر گزاری حوزه

موسسه غدیرشناسی به منظور آشنایی دختران امروز و مادران فردا با سیره و روش حضرت مهدی(عج) جشنواره دختران مهدوی برگزار را می‎کند که در این جشنواره شرط سنی مطرح نیست.

مسئول غرفه موسسه غدیرشناسی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان اینکه این موسسه از سال 78 بصورت یک کارگاه آموزشی فعالیت خود را در دانشگاه علم و صنعت آغاز کرده است گفت: این کارگاه بتدریج گسترش یافت بطوری که امروز در 6 نقطه تهران، شهر ری و خراسان رضوی نمایندگی فعال دارد.

آقای «چناری» با بیان اینکه موسسه غدیرشناسی کارگاههای آموزشی متعددی در زمینه حوزه دین به ویژه ولایت شناسی برگزار می کند افزود: این موسسه برای جذب افراد و آشنایی آنان با مسئله ولایت اقدام به برگزاری دو جشنواره مباهله و دختران مهدوی کرده که پس از ثبت نام  براساس موضوع کتاب در اختیار آنان قرار میگیرد .

وی افزود: پس از ثبت نام و در اختیار گذاشتن کتاب در موضوعات پیمان با امام زمان(عج)، دولت کریمه، دعای فرج و خون خواهی سید الشهدا(ع) است که پس از افتتاحیه زمان آزمون را اعلام خواهیم کرد.

مسئول غرفه موسسه غدیرشناسی با تاکید براینکه شرایط سنی در این جشنواره لحاظ نشده یاد آورشد: شرکت کنندگان در جشنواره دختران مهدوی میتوانند علاوه بر شرکت در آزمون، آثار خود را در زمینه های داستان نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، وبلاگ نویسی و شعر به این موسسه ارسال کنند.

چناری برگزاری جشنواره مباهله را از دیگر فعالیتهای این موسسه خواند و اظهار داشت: در این زمینه نیز کتبی با موضوعات شیعه شناسی و مهدویت در اختیار مخاطبین و شرکت کنندگان قرار گرفته که با توجه به اینکه این حرکت در نمایشگاه قرآن صورت پذیرفته بسیار مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha