جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعیم آبادی

حوزه/ اتحاد شیعه و سنی از ضروریات مهم امروز کشور بوده و این سلامت نفس مردم قطعا موجب یاس و نا امیدی دشمنان اسلام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، همزمان با پنجمین  روز از ماه شعبان و به مناسبت ولادت فرخنده امام زین العابدین (علیه السلام) مراسم کلنگ زنی مسجد امام محمد باقرالعلوم(ع) محله درخت سبز بندرعباس  با حضور آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ، و جمعی از مسئولین و خیرین  برگزار شد.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم با تقدیر و تشکر از دست اندر کاران ساخت مساجد، و همچنین ضمن گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر ، مسجد سازی را مایه برکت دانست و بیان داشت: ما همه خدا را قبول داریم و در آن شکی نیست؛ اما خداباوری و ایمان درونی در مقایسه با باور لفظی  چیز دیگری است و هر چه باور و ایمان ما قوی تر باشد اراده ما نیز بیشتر و قوی تر خواهد بود.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه باور عامل حرکت انسان ها بوده و انسان ها بر پایه باورها حرکت می کنند عنوان کرد :  در واقع  باور و ایمان عامل حرکت انسان ها به سمت کارهای نیک و پسندیده است  و اگر ما به این باور درونی برسیم که خداوند متعال بازگرداننده نیکی هاست  همه در این امر خدا پسندانه  سهیم شده و از یکدیگر پیشی خواهند گرفت. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به وحدت بین شعیه و اهل سنت اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه  هرمزگان نمونه بارز و ضرب المثل وحدت در سراسر ایران اسلامی می باشد.

 وی تصریح کرد: شیعه و سنی در کنار هم در این استان با آرامش زندگی می کنند و این سلامت نفس مردم موجب یاس و نا امیدی دشمنان اسلام شده است.

گفتنی است: مسجد امام محمد باقرالعلوم (ع) محله درخت سبز بندرعباس با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و مسکن و شهرسازی و همچنین  همت اصناف در ساخت مسجد قرار است  در زمینی به مساحت یک هزار و هفتصدو هفتاد  متر مربع و با زیربنای  هفتصد و شصت متر مربع شامل ساختمان مسجد، خانه عالم و همچنین پایگاه بسیج ،فضای سبز، فضای آموزشی و فرهنگی، کتابخانه و پارکنیگ احداث خواهد شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha