سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
داعش

حوزه/ امروزه اسلام ناب محمدی که در راس آن ولایت فقیه می باشد به جنگ اسلام آمریکایی و دروغین که به سرکردگی داعش و آل سعود است می شتابد و آن را محکوم می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از بندرعباس، نشست دبیران ستادهای اقامه نماز استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد، مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان  و دبیران ستاد اقامه نماز در شهرستان ها در رابطه با اعلام برنامه ها و راهبردهای کلی نماز  استان  برگزار گردید.

حجت الاسلام فروژان نژاد، در این مراسم با گرامیداشت ماه مبارک رمضان این ماه را فرصت خوبی برای استجابت دعا و هم چنین تقویت مسلمانان دانست و عنوان کرد:  امیدواریم به برکت این ماه که ماه نیایش و بندگی است با دعای مسلمانان آفت های دین اسلام که همان داعش و آل سعود می باشد ریشه کن شود  .

 وی در ادامه با محکوم کردن جنایات داعش و آل سعود ادامه داد: امروزه اسلام ناب محمدی که در راس آن ولایت فقیه می باشد به جنگ اسلام آمریکایی و دروغین که به سرکردگی داعش و آل سعود است می شتابد و آن را محکوم میکند.

 رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در ادامه با نقل حدیثی از امام صادق (ع) که فرمودند: " خدمت به نماز از بهترین طاعت ها ست" ادامه داد: باتوجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جاری هر استانی برنامه برگزاری اجلاس نماز را در پیش دارد و در استان هرمزگان هم این اجلاس برگزار می گردد و علاوه بر آن در شهرستان ها هم برنامه های جنبی با حضور مسئولین در جهت ترویج و تبیین نماز نیز برگزار می شود

امام جمعه موقت بندرعباس در ادامه با بیان اینکه مخاطبین ما باید شامل نسل نو و نسل جوان جامعه باشد خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی و آموزشی باید در جهت نهادینه شدن فرهنگ نماز جوانان را در اولویت خود قرار دهند.

وی گفت: برنامه های اعلام شده باید در کلیه سطوح شهرستانی و استانی متوازن و نتیجه محور باشد به طوری که بعد از اجرای برنامه وضعیت نماز به جلو حرکت کند.

این استاد حوزه، هم چنین فعال شدن مدارس، دانشگاه ها و هم چنین حوزه های علمیه را در جهت تعالی فرهنگ نماز ضروری دانست و تاکید کرد: این نهادها باید مسئله نماز را جدی تر بگیرند و با برنامه ریزی آموزشی و پرورشی  نماز های جماعت را پررنگ تر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha