پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی فدوی با نعیم آبادی

حوزه/ فرمانده نيروي دريایي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با نماینده ولی فقیه درهرمزگان وامام جمعه بندرعباس دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، دراین دیدار سردار پاسدار علی فدوی، سردار تنگسیری  و سردار ترابی با آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیرامون مسائلی باهم به بحث و گفت و گو پرداختند.

درپایان این نشست نماینده ولی فقیه درهرمزگان یک جلد کتاب 'مبانی دینی واقتصاد مقاومتی' که توسط وی منتشر شده را به اعضای این جلسه اهدا کرد.

این کتاب که دربرگیرنده مسائل اقتصادی است، بیان شده است که بررسی اقتصاد مقاومتی از منظر مباحث مطروح شده در نوع خود قابل توجه است، در نتیجه گیری تاکید دارد، استفاده صحیح از نعمت ها، هنر بزرگ مومنان است که هم از نعمت ها استفاده می کنند و مدیون آن نعمت ها قرار نمی گیرند و هم رضایت خداوند را با آن به دست می آورند.

همچنین دراین کتاب آمده است: اقتصاد از ستون های مهم توسعه در یک جامعه است و اقتصاد مستحکم درهر جامعه به مدیران و مردم آن جامعه فرصت خواهد داد که به بازسازی روابط اجتماعی و بهبود مناسبات فرهنگی خویش بپردازند و هرچه اساس اقتصاد در برابر حوادث مختلف مقاوم باشد، آن جامعه دچار مشکلات کمتری خواهد شد.

در مقدمه این کتاب نیز تاکید شده است: اساسا هیچ جامعه ای بدون اقصاد ریشه دار و پویا نمی تواند امید چندانی به رشد حتی در ابعادی مانند ابعاد فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha