شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مجید حبیبیان - اقتصاددان

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: برای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی واقعی برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

حجت الاسلام مجید حبیبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس نهم با ایشان و تاکید معظم له مبنی بر لزوم تقویت همدلی در عرصه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: برای این که فرمایش رهبری را عملی کنیم و همدلی و هزبانی واقعی را نشان دهیم قبل از هر چیز همه باید مخلصانه و مجاهدانه در کشور کار و تلاش کنیم.

وی افزود: همچنین باید هدف را صرفاً در مسیر رضایت الهی قرار داد تا به همدلی مومنانه در اجرای اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.

عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: از سویی باید توجه داشت که درک صحیح و مشترک از اقتصاد مقاومتی از جمله لوازمی است که زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم می کند و به این طریق می توان تا حدود زیادی به فرمایشات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب ، لبیک بگوییم.

وی اضافه کرد: بی شک امروز بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به یک همدلی واقعی همچون سال های دفاع مقدس داریم که به آن واسطه حماسه های درخشانی خلق شد و چنین همدلی قطعاً آثار ارزشمند و جاودانه ای از خود برجای خواهد گذاشت.

حجت الاسلام حبیبیان بیان داشت: بر اساس آیات قرآن کریم ، ما باید از درون قوی و قدرتمند شویم و بکارگیری هر آن چه در استطاعت نظام است را در دستور کار قرار دهیم که طبق آیه قرآن، نتیجه اش ایجاد هراس در بین دشمنان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha